Половина всіх покупок для дітей малюкам не потрібні

Половина всіх покупок для дітей малюкам не потрібні

Майже половина всіх покупок для дітей – їм не потрібні. Діти і їхні батьки стають жертвами піар-стратегій. Їх бомбують рекламою.

Рекламісти навіть у суспільство запускають чутки, що той чи інший товар для дітей найкращий.

Журналісти радять батькам ставитися критично до реклами, а дітям – менше дивитися телевізор. Тим більше, що в більшості європейських країн заборонена реклама іграшок із 19 до 22 години.

За статистикою, кожна друга річ, яку батьки придбали своїй дитині, куплена лише завдяки рекламі.

Американські діти щороку витрачають у магазинах близько 28 млрд. доларів кишенькових грошей,