Вчені виступили за збільшення тривалості уроків
- Автор
- Дата публикации
Дослідники університету Дуйсбург-Ессен (Германія) у ході педагогічного експерименту зняли на відеокамеру 80 уроків фізики в різних містах і школах країни. З результатами, отриманими вченими, мабуть, не погодиться жоден школяр: дослідники з'ясували, що 45 хвилин уроку зовсім недостатньо для якісного освоєння матеріалу, і тривалість занять необхідно збільшити.
Навчальний процес будь-якого шкільного уроку складається з декількох фаз. За вступною фазою й фазою безпосереднього ознайомлення з матеріалом повинні йти фази поглиблення, узагальнення та рефлектуюча фаза. Саме на заключні фази, безсумнівно, важливий етап освоєння матеріалу, часу у вчителів, як правило, і не залишається, такий був невтішний висновок дослідників.
Збільшення тривалості занять пропонується компенсувати зменшенням числа уроків, а вже проти цього жоден школяр точно не заперечить.