Стартує дитячий екологічний конкурс ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ 2011

Стартує дитячий екологічний конкурс ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ 2011

Уже другий рік поспіль Компанія Panasonic таБО «Фонд Братів Кличків» проводять дитячий екологічний конкурс, в рамках якого підростаюче покоління має можливість поділитися власними ідеями про захист довкілля. Мета проекту "ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ 2011" -виховання у дітей дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення екологічних проблем.

Маленьким учасникам для зображення своїх ідей запропоновано спеціальний ЕКО-щоденник, який вони будуть заповнювати разом з батьками протягом 5 днів.

Конкурс триватиме з 1 по 16 вересня 2011 року. Переможців буде визначено наприкінці вересня 2011 року. Автор найкращої ЕКО ІДЕЇ у супроводі свого куратора візьме участь у всесвітньому конкурсі ЕКО ІДЕЙ, що відбудеться в листопаді 2011 року у Парижі. Школа, в якій навчається переможець конкурсу, отримає у подарунок інтерактивну електронну дошку PANABOARD для використання у навчальному процесі.

Організатори покладають великі надії на юних природознавців, адже результати тогорічного конкурсу «Щоденник про захист довкілля» перевершили всі сподівання. Більше тисячі хлоп’ят та дівчат з 93 київських шкіл підхопили ідею захисту природи. У своїх Еко-щоденниках вони торкнулися тем екологічного транспорту, створення шпаківень, насадження дерев та кущів тощо. Переможці конкурсу на найкращий Еко-щоденник про захист довкілляу 2010 р. отримали у подарунок подорож до Японії. На думку журі, робота Ольги та Антона Лушанкінихстала не лише найкращим висвітленням теми захистудовкілляв Україні, але й в світі.

«Компанія Panasonic прагне стати екологічно орієнтованою інноваційною компанією, що діє в глобальному масштабі.Ми пропагуємо спосіб життя, який сприяє максимально можливому скороченню викидів вуглекислого газу в атмосферу, збереженню електроенергії по всьому світу та максимально ефективному використанні природних ресурсів. Я вірю, що і в цьому році українці зможуть легко поділитися ідеєю про важливість турботи про екологію за допомогою збереження електроенергії», - наголосив Голова Представництва компанії «Panasonic(СНД)» Кодзі Терадзіма.

«Турбота про чисте довкілля, виховання екологічної культури є складовими розуміння здорового способу життя, яке пропагує Фонд Братів Кличків. Саме тому наш Фонд вже 2-й рік поспіль підтримує ініціативу компанії Panasonic. Ми переконані, що цього року в нашому спільному проекті активно проявлять себе не лише школярі, але й їхні батьки та вчителі», - зазначила Виконавчий директор БО «Фонд братів Кличків» Ганна Старостенко.

Детальну інформацію ви знайдете на сайті www.klichkofund.org.ua

«Фонд братів Кличків»– всеукраїнська благодійна організація, заснована Віталієм і Володимиром Кличками у серпні 2003 р. з метою створення належних умов для гармонійного розвитку підростаючого покоління України.

За 8 років Фонд реалізував низку соціальних проектів, що були спрямовані на популяризацію здорового способу життя, сприяння розвитку спорту, підтримку талановитої молоді та проведення просвітницьких кампаній. Фонд працює з дітьми шкільного віку, студентами і молоддю, яка прагне досягти успіху в житті. Результатами цієї роботи стали такі відомі проекти як: створення мережі дитячих спортивних майданчиків по всій Україні «Клич друзів – граємо разом!»; модернізація безкоштовних спортзалів «Спортивну Україну побудуємо разом!»; освітні проекти «Обирай серцем» і «Підтримаємо освіту разом!»; проведення унікальних спортивних турнірів в Україні, молодіжний проект «Оздорови суспільство!» та благодійний проект «Старт до успіху» тощо.

Корпорація Panasonic - один з лідируючих світових виробників електроніки. Корпорація виробляє більше 15 000 найменувань електротоварів і об'єднує понад 500 компаній, заводів і наукових центрів по всьому світу.

Компанія – це суспільний інститут, і для Panasonic основоположним завданням є позитивний внесок у розвиток суспільства за допомогою своєї діяльності. Компанія Panasonic активно просуває свої ініціативи в області екології, усвідомлюючи відповідальність перед суспільством зберегти ресурси Землі і захистити природне середовище.

Екологічний менеджмент є одним з головних пріоритетів корпорації Panasonic. Співіснування з довкіллям, перш за все, означає для Panasonic створення технологій, що мінімізують дію виробництва і кінцевого продукту на екологію, а також формування екологічно направленого образу мислення.