Стартує дитячий екологічний конкурс ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ 2011
- Автор
- Дата публикации
Уже другий рік поспіль Компанія Panasonic таБО «Фонд Братів Кличків» проводять дитячий екологічний конкурс, в рамках якого підростаюче покоління має можливість поділитися власними ідеями про захист довкілля. Мета проекту "ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ 2011" -виховання у дітей дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення екологічних проблем.
Маленьким учасникам для зображення своїх ідей запропоновано спеціальний ЕКО-щоденник, який вони будуть заповнювати разом з батьками протягом 5 днів.
Конкурс триватиме з 1 по 16 вересня 2011 року. Переможців буде визначено наприкінці вересня 2011 року. Автор найкращої ЕКО ІДЕЇ у супроводі свого куратора візьме участь у всесвітньому конкурсі ЕКО ІДЕЙ, що відбудеться в листопаді 2011 року у Парижі. Школа, в якій навчається переможець конкурсу, отримає у подарунок інтерактивну електронну дошку PANABOARD для використання у навчальному процесі.
Організатори покладають великі надії на юних природознавців, адже результати тогорічного конкурсу «Щоденник про захист довкілля» перевершили всі сподівання. Більше тисячі хлоп’ят та дівчат з 93 київських шкіл підхопили ідею захисту природи. У своїх Еко-щоденниках вони торкнулися тем екологічного транспорту, створення шпаківень, насадження дерев та кущів тощо. Переможці конкурсу на найкращий Еко-щоденник про захист довкілляу 2010 р. отримали у подарунок подорож до Японії. На думку журі, робота Ольги та Антона Лушанкінихстала не лише найкращим висвітленням теми захистудовкілляв Україні, але й в світі.
«Компанія Panasonic прагне стати екологічно орієнтованою інноваційною компанією, що діє в глобальному масштабі.Ми пропагуємо спосіб життя, який сприяє максимально можливому скороченню викидів вуглекислого газу в атмосферу, збереженню електроенергії по всьому світу та максимально ефективному використанні природних ресурсів. Я вірю, що і в цьому році українці зможуть легко поділитися ідеєю про важливість турботи про екологію за допомогою збереження електроенергії», - наголосив Голова Представництва компанії «Panasonic(СНД)» Кодзі Терадзіма.
«Турбота про чисте довкілля, виховання екологічної культури є складовими розуміння здорового способу життя, яке пропагує Фонд Братів Кличків. Саме тому наш Фонд вже 2-й рік поспіль підтримує ініціативу компанії Panasonic. Ми переконані, що цього року в нашому спільному проекті активно проявлять себе не лише школярі, але й їхні батьки та вчителі», - зазначила Виконавчий директор БО «Фонд братів Кличків» Ганна Старостенко.
Детальну інформацію ви знайдете на сайті www.klichkofund.org.ua
«Фонд братів Кличків»– всеукраїнська благодійна організація, заснована Віталієм і Володимиром Кличками у серпні 2003 р. з метою створення належних умов для гармонійного розвитку підростаючого покоління України.
За 8 років Фонд реалізував низку соціальних проектів, що були спрямовані на популяризацію здорового способу життя, сприяння розвитку спорту, підтримку талановитої молоді та проведення просвітницьких кампаній. Фонд працює з дітьми шкільного віку, студентами і молоддю, яка прагне досягти успіху в житті. Результатами цієї роботи стали такі відомі проекти як: створення мережі дитячих спортивних майданчиків по всій Україні «Клич друзів – граємо разом!»; модернізація безкоштовних спортзалів «Спортивну Україну побудуємо разом!»; освітні проекти «Обирай серцем» і «Підтримаємо освіту разом!»; проведення унікальних спортивних турнірів в Україні, молодіжний проект «Оздорови суспільство!» та благодійний проект «Старт до успіху» тощо.
Корпорація Panasonic - один з лідируючих світових виробників електроніки. Корпорація виробляє більше 15 000 найменувань електротоварів і об'єднує понад 500 компаній, заводів і наукових центрів по всьому світу.
Компанія – це суспільний інститут, і для Panasonic основоположним завданням є позитивний внесок у розвиток суспільства за допомогою своєї діяльності. Компанія Panasonic активно просуває свої ініціативи в області екології, усвідомлюючи відповідальність перед суспільством зберегти ресурси Землі і захистити природне середовище.
Екологічний менеджмент є одним з головних пріоритетів корпорації Panasonic. Співіснування з довкіллям, перш за все, означає для Panasonic створення технологій, що мінімізують дію виробництва і кінцевого продукту на екологію, а також формування екологічно направленого образу мислення.