"Твори різдвяну дивокаву": WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей
- Автор
- Дата публикации
- Автор
Мережа АЗК WOG другий рік поспіль випускає серію горняток до Дня св. Миколая.
До серії увійшли три паперові та два бамбукові багаторазові стаканчики. Кожен з унікальним дизайном, в основі якого — малюнки дітей, які перемогли у щорічному конкурсі WOG "Твори різдвяну дивокаву". Ця лімітована колекція буде продаватись тільки до кінця зими.
Вже другий рік, як ми проводимо конкурс малюнку серед дітлахів на тему зимових свят, а потім створюємо святкові стаканчики з малюнками переможців. Дуже тішить популярність конкурсу: минулого разу роботи подали 800 учасників, цього разу — вже 1000. Звичайно, переможці отримують призи — вікенд у Карпатах, але діти насправді змагаються геть за інше. Кожна дитина хоче побачити саме свій малюнок на горнятку WOG, який продаватиметься на АЗК по всій країні. Це і є найкращий подарунок!
— говорить директор з комунікації WOG Олена Осипчук.
WOG продає напої у горнятах трьох різних розмірів. Тому, згідно умов конкурсу, тільки три малюнки, що набрали найбільшу кількість лайків, могли стати основою для їхнього дизайну. Це олень зі сніжинкою на носі — малюнок Моніки (3 р.) з Рівного, синя Снігуронька — Поліни (7 р.) з Павлограда та сім’я, яка прикрашає новорічну ялинку — малюнок Ганни (11 р.) із Луцька.
Ще дві роботи хлопчика Михайла з Києва та дівчинки Аделіни з Зіньківа, що посіли четверте та п’яте місця, компанія вирішила перетворити на багаторазові еко-стаканчики із бамбуку.
Цікаво, що WOG не забув і про решту 995 учасників. З їхніх малюнків створили електронні листівки, які можна скачати за посиланням https://cutt.ly/LhBpJkX і відправити рідним, друзям у месенджерах, опублікувати у соц.мережах чи навіть роздрукувати і надіслати традиційною поштою.
Нашим клієнтам точно сподобається пити каву чи чай з цих святкових горнят. Вони зігріють у найлютіший мороз і подарують тепло будь-якому серцю, адже наші зимові горнята наповнені таким добром і вірою в дива, на які здатні тільки діти.
— каже Олена Осипчук.
Довідка
Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об'єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG — виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG — Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.
Конкурс "Твори різдвяну дивокаву"dyvokava.wog.ua — щорічний конкурс дитячого малюнку, який компанія WOG проводить з 2019 року. Переможців визначають шляхом глядацького голосування. Малюнки трьох переможців стають основою дизайну зимової серії горняток. Продажі зимової колекції стартують 19 грудня, на День св. Миколая та завершуються 1 березня наступного року. Тому щоразу дизайн зимових стаканчиків — стає унікальною лімітованою колекцією WOG.
Реклама