Проект «3 молочні продукти на день» шукає нові обличчя

Автор

26 березня інформаційно-освітній проект «3 молочні продукти на день» оголосив про початок інтернет-конкурсу «Наймолочніша родина країни», переможці якого стануть обличчям рекламної кампанії проекту.

Для участі в конкурсі необхідно завантажити фото своєї родини на сайт 3dd.com.ua, та запросити друзів проголосувати за нього. Важлива умова – на фото повинно бути присутнє молоко, або молочна продукція. Протягом першого тижня конкурсу будуть відібрані 2родини, які отримають запрошення на кастинг. Родина переможець стане обличчям рекламного ролику, а її фото буде розміщене на топперах в магазинах та на білбордах у більшості міст України. Сім’я, яка отримає найбільшу кількість балів по закінченню конкурсу, відвідає ДіснейЛенд!

Мета конкурсу – знайти обличчя для рекламної кампанії та привернути увагу українців до необхідності для зоров’явживати щонайменше 3 порції молочних продуктів на день.

Нагадуємо, всеукраїнський інформаційно-освітній проект «3 молочні продукти на день» був запущений 23 січня 2012 р. Завдання проекту – підвищити рівень обізнаності українців про важливість регулярного споживання молочної продукції, а також покращення якості і тривалості життя громадян. Проект організований за підтримки провідних молочних компаній-виробників – «Мілкіленд», «Лакталіс», «Пепсіко» і «Данон». Партнерами проекту виступили Асоціація дієтологів, Міністерство аграрної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, комітет Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин, Асоціація виробників молока та Український Клуб Аграрного Бізнесу. Медійну підтримку проекту надають агенція «БігМедіа», телеканал «1+1» та рекламна мережа Admixer.