Британський професор пояснив напади люті та агресію путіна – винуваті препарати

Читать на русском
Автор
393
путін ймовірно страждає на напади "стероїдної люті" Новина оновлена 06 липня 2022, 17:46
путін ймовірно страждає на напади "стероїдної люті"

Кремлівський диктатор може вживати стероїди не тільки як частину лікування від своїх хвороб, але і для підтримання іміджу

російський диктатор володимир путін, якому приписують психопатію та численні розлади психіки, ймовірно страждає від нападів люті. І його неконтрольовані сплески гніву можна пояснити вживанням препаратів, насамперед стероїдних гормонів.

Як пише видання Mirror, таке пояснення поведінці бункерного діда дав професор Лондонського університету Ангус Далгліш. "Ми чуємо, що про нього кажуть, що він швидко виходить із себе і дуже фрустрований, так що я думаю, що він явно приймав анаболічні стероїди", – розповів Далгліш. Він навіть ужив термін "стероїдна лють" – це порушення настрою, яке виникає внаслідок тривалого прийому цих гормонів.

На користь такого припущення, на думку професора, свідчить одутлість обличчя путіна – вона розвивається у людей, які довгий час вживають стероїди. Особливо погано він виглядав під час нещодавньої зустрічі зі своїм міністром оборони сергієм шойгу.

Підстав для вживання стероїдних гормонів Далгліш побачив у путіна дві. Перша – це ймовірні хвороби, такі як рак щитоподібної залози чи хвороба Паркінсона. Гормональна терапія може бути частиною прописаного йому лікування. Але, на думку професора, путін може приймати стероїди ще й для того, щоби підтримати образ мачо, на якому він схиблений. Наприклад, щоби ефектно виглядати з голим торсом на коні навіть попри далеко не юний вік. Як відомо, за допомогою синтетичних аналогів цих гормонів можна підтримувати велику м’язову масу.

Лондонський професор також припустив, що путін може на додачу приймати опіати. Вони йому, ймовірно, потрібні, щоби глушити сильні болі у спині. А від цих препаратів наркотичної дії, за словами Далгліша, люди стають "тупими та агресивними".

Нагадаємо, свій "діагноз" путіну дав прем’єр-міністр Великобританії Борис Джонсон. Він припустив, що у диктатора "синдром маленького чоловіка", тобто психологічні комплекси, які змушують його бути взірцем токсичної маскулінності.

Info Icon

Важливо: будь-яка інформація медичної тематики, розміщена на сайті Телеграф, носить інформаційний характер і не являється рекомендацією.
Застосування будь-яких медичних препаратів повинно бути узгоджене з лікарем.