Різдвяна digital казка

У цей зимовий час, коли у повітрі кружляють пухнасті сніжинки, ялинки вбираються у яскраві гірлянди, купуються, готуються і даруються подарунки, а Дідів Морозів усюди стає все більше і більше, в Україні відбулася дуже особлива святкова кампанія.

Mcdonald’s у співпраці з Optimum Media OMD Digital Department вирішили весь грудень пригощати «Святковою Кавою», що чекала охочих на сайті //coffee.mcdonalds.ua/. Завітати і дізнатися про неї більше можуть усі бажаючі, – а також безкорисно «підвісити» для когось каву. «Підвішувати» напій – європейська традиція, коли будь-хто може заплатити наперед за каву для незнайомої людини і поділитися теплом з тим, кому його бракує.

Така ініціатива одразу сподобалась українцям – у перші ж дні акції було замовлено через сайт майже всі можливі «Святкові Кави». Вже за лічені хвилини вони були доступні і дарувалися гостям у закладах Mcdonald’s по всій країні, варто лише було запитати: «А є для мене «Святкова Кава»?»

Mcdonald’s запрошує усіх долучитися до акції, «підвісити» або випити «Святкової Кави» і не забувати, що навіть у сучасному, заклопотаному світі завжди знайдеться місце для маленького дива, яке люди можуть створювати один для одного.

ЧИТАЙ ТАКЖЕ: Новогодний спецпроект: рецепты, сценарии, забавы, гороскопы, конкурсы с подарками и многое-многое другое