Столичні школярі мають змогу безкоштовно подивитися сучасні мистецькі витвори
- Автор
- Дата публикации
«ПінчукАртЦентр» започаткував спеціальний проект аби долучити молодь вічних цінностей. Під час екскурсій діти різного віку вивчають історію мистецтва, його напрямки, жанри, та разом шукають відповіді на вічні філософські питання.
Усім класом – на Демієна Хьорста. Першою вражає його концепція з мухами, які можуть загинути, спокусившись коров’ячою кров’ю, або ж без спокуси померти своєю смертю. Те, що шокує багатьох дорослих, старшокласників спонукає до роздумів.
Артем Гуць, старшокласник: «Начало жизни и ее конец – конец насильницокй смертью или природной, всех ждет смерть – какую ты ее себе вибереш»
Про приховану суть розповідає дівчина-гід. Тож екскурсія – ніби урок про творчість Хьорста, масштаб думки якого не може не вражати.
Як Остапчук, старшокласник: «Без ее рассказа картина просто теряет свое свойство, |
она рассказаывает его мысли. Вот человеку который даже имеет талант художника есть много людей, которые рисуют лучше, но мало людей которие так философски понимают»
Для того, щоб таких було більше, «ПінчукАртЦентр» й започаткував у своїх стінах освітній проект. Старшокласники київської 143 гімназії – перші, які взяли у ньому участь.
Ольга Лупейко, старшокласниця: «Учительница зарубежной литератури сказала – кто хочет познавательную экскурсию в «Пинчукцентр», пойдемте»
Екскурсіям передувало незвичне знайомство. Для чого потрібна арт-освіта – київським освітянам розповів Вінгфрід Нусбаумюллер. Вже десять років він працює із школярами у центрі сучасного мистецтва в австрійському Брегенсі. І зі свого досвіду знає - прагнучи зрозуміти мистецтво, діти краще розуміють себе та світ.
Вінгфрід Нусбаумюллер, голова департаменту освіти центру сучасного мистецтва Bregenz (Австрія): «Більшість митців вважає, що мистецтво розповідає само по собі. Але, як на мене, у сучасному мистецтві багато того, що шокує, що не зацікавлює і тому потрібно пояснювати. Отож має сенс така освітня програма, щоб вийти у глибші прошарки мистецтва – за сам його предмет, де є набагато більше ідей.»
Київські вчителі ідеї арт-освіти зраділи. Особливо ті, що викладають предмЕти, пов’язані з креативним мисленням.
Олдена Прашко, викладач зарубіжної літератури гімназії «Ерудит»: «В 10 класі вивчають модерністську літературу і часто дуже складно і часто у дітей буває така протидія проти такої літератури, де треба думати - я думаю що такий артцентр, де також саме сплав всіх мистецтв, всіх жанрів, допоможе дітям думати»
Школярів різного віку у «ПінчукАртЦентрі» чекають на усіх виставках. Освіта тепер теж опановуватиме універсальну мову людства – сучасне мистецтво.
До речі, «ПінчукАартЦентр» готується відзначити свою третю річницію. І цій події присвячує акцію «Ніч у музеї-3», яка відбудеться наступної середи, 16 вересня. «ПінчукАртЦентр» працюватиме до третьої години ночі і на його відвідувачів чекає квест з виставкою Демієна Хьорста та низка вікторин з призами