Столичні школи обладнають комплексними системами безпеки
- Автор
- Дата публикации
Незабаром батьки зможуть на відстані в режимі он-лайн спостерігати за навчальним процесом своїх дітей
Незабаром батьки зможуть на відстані в режимі он-лайн спостерігати за навчальним процесом своїх дітей – перевіряти успішність дитини, відвідуваність, продивлятися розклад занять. Маючи доступ до інформаційно-аналітичної системи закладів освіти, батьки зможуть навіть побачити своїх дітей за допомогою камер відеоспостереження, встановлених у коридорах школи. Такі можливості дає впровадження Інформаційно-аналітичної системи моніторингу освіти та комплексної системи безпеки закладів освіти. Про це повідомив заступник голови КМДА Віталій Журавський під час робочого візиту до науково-природничого ліцею №145. Це один із загальноосвітніх навчальних закладів столиці в яких, за ініціативи мера та за кошти міського бюджету, впроваджено Інформаційно-аналітичну систему моніторингу освіти та її підсистему – комплексну систему безпеки закладів освіти. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«З 1 вересня комплексна система безпеки працює в 6 школах Києва, на це було витрачено 1,4 млн. грн. За ініціативи Київського міського голови Леоніда Черновецького таку систему планується запровадити в кожній школі. Ціна питання – 111 млн. грн. Тоді ми зможемо відповісти на головні питання – як працюють школи, що необхідно зробити аби вони працювали краще. Наша основна мета в тому, щоб батьки були абсолютно спокійні за своїх дітей, коли вони знаходяться у школах. Ми створюємо такі умови в кожній школі, щоб діти там могли здобувати якісну освіту», – сказав Віталій Журавський.
Нагадаємо, у 2007-2008 роках триста п’ять навчальних закладів Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Печерського, Солом’янського та Шевченківського районів столиці стали учасниками масштабного проекту. Вони поступово переходять з паперового на електронний документообіг навчального закладу. Це стало можливим саме завдяки інформаційно-аналітичній системі моніторингу освіти м. Києва, запровадженої за ініціативи Київського міського голови Леоніда Черновецького.
Інформаційно-аналітична система моніторингу освіти – це програмне забезпечення, яке супроводжує учня на всіх етапах навчання – від подання заяви на зарахування у навчальний заклад, до отримання атестату про середню освіту.
Працювати в системі може кожен співробітник навчального закладу. Методист створить анкету учня, в яку будуть внесені його особисті дані, пільги, досягнення, форма навчання. Завуч, користуючись навчальним планом, легко складе розклад, скорегує навантаження. Вчителі в комп’ютерному класі проведуть тестування знань учнів з дисциплін. Класний керівник доповнить анкету учня результатами про відвідування, успішність та інше. Ця інформація постійно оновлюється. Завдяки інформаційно-аналітичній системі, директор легко зможе отримувати всі дані про навчальний процес.
У 2008 році інформаційно-аналітична система розширила свою функціональність. Відтепер з’явилась можливість в автоматизованому режимі простежити відвідування навчального закладу учнями, співробітниками, відвідувачами. Вхід до приміщення школи здійснюється за допомогою електронних учнівських квитків, перепусток співробітників і гостьових перепусток відвідувачів, а система відеоспостереження забезпечує ефективний нагляд за внутрішніми приміщеннями та прилеглою територію закладу освіти.
Фактично, все ,що пов’язано з процесом навчання, можна відстежувати та оновлювати в інформаційно-аналітичній системі, перебуваючи на робочому місці в кабінеті. Це допоможе зекономити час та безпосередньо спостерігати за всім, що відбувається в окремо взятому класі чи в школі. Конфіденційність інформації забезпечується карткою доступу та паролем до неї, що унеможливлює втручання в роботу системи людей, які не мають на це право.
Науково-природничий ліцей №145 для встановлення підсистеми інформаційно-аналітичної системи моніторингу освіти м. Києва – Комплексної системи безпеки був обраний невипадково. Навчальний заклад розташований у центрі міста поруч з великими інфраструктурними об’єктами та центральним стадіоном. Впровадження підсистеми у цьому та інших навчальних закладах столиці дозволить перевірити ефективність системи та внести необхідні доопрацювання, аби запобігти будь-яким порушенням правопорядку та уникнути усіх можливих загроз безпеці учнів та викладацького складу навчальних закладів.
У 2008 році 6 столичних шкіл обладнано такими підсистемами: науково-природничий ліцей №145, спеціалізовану школу №75 Печерського району, спеціалізовану школу №112 Голосіївського району, школу-інтернат №14 Дніпровського району, спеціалізовану школу №115 Солом’янського району, а також спеціалізовану школу №73 Шевченківського району.
Використання інформаційно-аналітичної системи моніторингу освіти Києва головним управлінням, шістьма районними управліннями освіти і науки та трьомастами п’ятьма загальноосвітніми навчальними закладами дає можливість автоматизувати процеси функціонування цих установ та спростити управління закладами освіти на всіх рівнях. Таке широке впровадження системи дозволило посилити та вдосконалити контроль за навчально-виховною, адміністративною, господарською, діяльністю як в середині самого закладу, так і з боку районних та головного управлінь освіти і науки міста.