Цього року держава витратить на освіту найбільше за усі роки незалежності України

Цього року держава витратить на освіту найбільше за усі роки незалежності України

Станіслав Ніколаєнко: Цього року держава витратить на освіту до 7% ВВП. Це є найбільшим показником за усі роки незалежності України

“В Україні в цьому році відсоток ВВП, який витрачається на освіту зусиллями Уряду доведений до 7%. Це є найбільшим показником за усі роки незалежності України”, - заявив Міністр освіти і науки України Станіслав Ніколаєнко на прес-конференції в Ялті.

Станіслав Ніколаєнко зазначив, що в Україні на сучасних законодавчих засадах функціонує досить розвинена та розгалужена національна модель освіти, яка за багатьма кількісними та якісними показниками не поступається рівню розвинених країн світу та є конкурентноспроможною на європейському освітньому просторі.

Міністр вважає, що фінансування освіти є однією з найважливіших характеристик освітнього процесу, оскільки рівень витрат на освіту визначає її кількісні і якісні показники.

Так, у Росії, Великобританії на освіту витрачається близько 4% ВВП; у Таджикистані – до 3%; у Франції, Німеччині, США – біля 6%; у Швеції – 7-8%. В Україні в цьому році відсоток ВВП, який витрачається на освіту зусиллями Уряду доведений до 7%. Це є найбільшим показником за усі роки незалежності України, наголосив міністр.

Станіслав Ніколаєнко повідомив, що Міністерство освіти і науки України, незважаючи на труднощі перехідного періоду і обмежені економічні можливості держави, послідовно втілює в життя єдину цілісну систему державної політики модернізації української освіти та інтеграції її в європейський освітній простір.

Нещодавно затверджена постановою Кабінету Міністрів України “Концепція розвитку освіти в Україні”, є документом стратегічного значення, що визначає загальну філософію освіти, пріоритети і принципи, основні напрями і механізми розвитку на найближчі роки.

Принциповими є положення про необхідність забезпечення рівного доступу до якісної освіти, утвердження новітніх інформаційних педагогічних технологій, мовних стратегій освіти тощо.