44% батьків не знають інших методів виховання ніж побиття дитини за провину

44% батьків не знають інших методів виховання ніж побиття дитини за провину

Багато хто з сучасних батьків вважає крик, образу, накази, тілесне покарання ефективним і прийнятим у суспільстві засобом виховання. Більшість з них не знають інших способів донести своє незадоволення дітям, тому що у власному дитинстві бачили та відчували лише такі методи.

Статистичні дані по Україні

За офіційними даними на обліку в органах Міністерства внутрішніх справ України за жорстоке поводження з дітьми знаходяться понад 80 тис. сімей, в яких проживають понад 110 тис. дітей.

Дослідження свідчать: 44% батьків не знають інших методів виховання ніж побиття дитини за провину. В той же час, наказуючи дітей, батьки внутрішньо страждають від цього: 65% - відчувають свою провину; 67% - шкодують, що зробили це; 73% - відчувають сум; 79% - страждають від своїх дій.

Найбільш поширеними в сімейних стосунках є психологічне насильство: грубість (48%), приниження одне одного (14%), а також фізичне насильство, зокрема – побиття (6%). Грубість у взаєминах сприймається більшістю чоловіків і жінок як норма сімейного спілкування

Щоб покращити становище дітей, які зазнають емоційних, психологічних, фізичних покарань з боку батьків, необхідно змінити ставлення суспільства до поведінки батьків, і повідомити батькам про негативні наслідки такої поведінки.

Саме з такою метою цією осені 7 країн Європи – Болгарія, Латвія, Литва, Македонія, Молдова, Польща та Україна, запускають Міжнародну інформаційну кампанію „Дитинство без насильства”.

Символічним є те, що в Україні кампанія проходить у рік, який Указом Президента України проголошено Роком захисту прав дитини.

„Інформаційну кампанію „Дитинство без насильства” підтримують всі регіони України. Можна сміливо говорити: це буде перша всеукраїнська соціально-інформаційна кампанія, спрямована на попередження жорсткого поводження з дітьми, - каже координатор кампанії в Україні Олена Шипіленко. Ми сподіваємося, що коли українські родини, побачать та почують соціальну рекламу кампанії, вони замисляться та переглянуть своє відношення до виховання дітей. Дитина дізнається про життя від дорослих і ми завжди маємо про це пам’ятати”.