Дієтологи рекомендують українцям змінити сніданкові звички!

Автор
Дієтологи рекомендують українцям змінити сніданкові звички!

Експерти стверджують, щоб зарядитися енергією на цілий день, необхідно почати день з повноцінного збалансованого сніданку.

Проте, дослідження, проведене в січні 2012 року компанією GFK Ukraine*, показало, що досить велика кількість українців нехтують сніданком. Тільки 19% учасників дослідження назвали сніданок головним прийомом їжі в будні, тільки 39% українців ніколи не відмовляться від сніданку, а 19% взагалі не вживають їжу зранку або роблять це дуже рідко, обґрунтовуючи це відсутністю бажання (57%), часу, щоб поїсти (33%), часу, щоб приготувати сніданок (24%).

Найчастіше зранку в будні українці їдять канапки (63%), страви з яєць (52%) та твердий сир (42%). При цьому тільки 18% українців у будні відчувають себе зранку бадьорими та енергійними.

Олександра Кириленко, досвідчений лікар-дієтолог України, кандидат медичних наук:

«Згідно з результатами дослідження, в Україні снідає 81% людей. Але чим вони снідають? Більшість українців їдять зранку канапки, п’ють чай і каву, замість соків і фрешів. Такий сніданок не є збалансованим та не забезпечує організм людини потрібними нутрієнтами, які є основним джерелом енергії. Правильний сніданок повинен містити: цільнозернові продукти, молочні або кисломолочні продукти, страви, багаті повноцінними білками, овочі та фрукти. Я рекомендую українцям вживати більше овочів та цільнозернових злаків – це джерело складних вуглеводів, які засвоюються організмом протягом тривалого часу і таким чином на довше забезпечують його енергією».

Провідні експерти ринку харчування пропонують нові сучасні рішення для споживачів. 9 лютого 2012 року компанія «Крафт Фудз Україна» представила печиво «BelVita. Добрий ранок!», яке в результаті багаторічних досліджень було створене спеціально для сніданку.

Світлана Данілова, директор з маркетингу «Крафт Фудз Україна»:

«Печиво «BelVita. Добрий ранок!» пропонує сучасній людині унікальне рішення – поповнення енергії на цілий ранок. Продукт обіцяє стати бестселером у своїй категорії, адже печиво «BelVita. Добрий ранок!» з’явилося в результаті понад 15-річної дослідницької роботи, а його можливість забезпечувати енергією протягом чотирьох годин у складі збалансованого сніданку науково доведена 5 клінічними дослідженнями. Це продукт для сучасної, активної людини, яка живе життям на повну».

Чому саме печиво «BelVita. Добрий Ранок!»? Тому що воно виготовлене з ретельно відібраних інгредієнтів:

Дієтологи рекомендують українцям змінити сніданкові звички! - изображение №1

Печиво складається з цільних злаків і є джерелом складних вуглеводів, які засвоюються поступово протягом ранку;

Джерелом вітамінів та мінералів: забезпечує організм вітамінами B1 та B3, також є джерелом заліза та магнію; Кожна індивідуальна упаковка, що складається з 4 порцій печива, розфасована для вживання у складі 1 сніданку. Продукт не містить штучних барвників та підсолоджувачів; Печиво «BelVita. Добрий ранок!» рекомендовано вживати як частину збалансованого сніданку з додаванням фруктів і знежирених молочних продуктів, наприклад, яблука та йогурту, а також напою, наприклад, соку або чаю.

Елізабет Ріу, нутріціолог, експерт науково-дослідницького центру KraftFoodsу Франції з понад 20-річним досвідом роботи в харчовій промисловості:

«Над розробкою печива «BelVita. Добрий ранок!» працювали провідні фахівці Франції, Канади та Австралії з метою створити таке печиво, яке оптимально доповнило б збалансований сніданок сучасної людини. «BelVita. Добрий ранок!» - це єдине печиво, створене спеціально для сніданку. Його особливість – у спеціально відібраних інгредієнтах, які обробляються при контрольованому температурному режимі. Завдяки такій особливій технології випікання в печиві зберігаються складні вуглеводи, які, засвоюючись поступово, забезпечують надходження в організм енергії протягом 4 годин».

* Дослідження «Звички та ставлення українців до сніданків» було проведено агенцією GFK Ukraine для «Крафт Фудз Україна» в січні 2012 року. У дослідженні взяли участь чоловіки та жінки 25-35 років із міст з населенням більше 100 000 жителів. Всього 1000 респондентів.